Hvorfor skal de vælge dig – brug vinde temaer til at differentiere dit forslag

Win temaer er alt for ofte forsømte i mange forslag. Både nye og etablerede virksomheder glemmer ofte, at ethvert forslag bør indgyde tillid til den potentielle køber, fremhæve din konkurrencefordel og vise præcis hvorfor du er bedst egnet til jobbet. Skriftlige forslag med en effektiv win tema sikre næsten altid dig, udbyderen, en vindende kontrakt.

Hvad er en win tema? En win tema kan defineres som et koncept i dit forslag, der er designet til at overbevise købere af din unikke egnethed til at levere projektet. Finde et enkelt aspekt, der markerer du som entydigt velegnet til et givet projekt og forelægge dette for køberen.

Derfor du lander kontrakter er at skabe overbevisende grunde til at købe. Dette er endnu vigtigere, hvis du gennemfører virksomhed primært via internettet. Ansigt til ansigt fungere interaktioner naturligvis langt bedre, når det kommer til at skabe varige relationer. Online, skal du arbejde hårdere for at gøre dig selv skille sig ud. Adskille dig fra konkurrenterne på enhver mulig måde.

Blot notering dine kvalifikationer vil ikke få dig langt. Det ondt ikke, men du bliver nødt til at gøre meget mere end dette at konsekvent vinde arbejdspladser. Må ikke falde i den fælde at tro, at oplevelsen alene vil tale for, hvad du kan gøre – når et forslag er skræddersyet til en kontrakt og viser præcis hvordan og hvorfor du vil opfylde kundens behov, du vil være meget mere tilbøjelige til at få sin virksomhed.

Definere win strategier og hvordan de relaterer til du er ikke en let opgave. De varierer ofte betydeligt fra forslag til forslaget. Vælge de konkurrencemæssige fordele, du har, der er vigtige for klienten. Understrege din værdi. Konkurrencemæssige fordele er de erfaringer, du tilbyder, der er klart overlegen i forhold til hvad din konkurrent tilbyder. Er du mere erfarne? Mere kreativ? Mere i kontakt med de direkte spørgsmål et projekt gælder for? Find uanset aspekt adskiller dig fra besætningen og fokus på hvordan denne funktion kan forbedre slutproduktet for klienten.

Brug et værktøj som Lær at skrive forslag bud fange planlægger at hjælpe dig med at definere du forslag vinde temaer og strategi

Fokus på at udvikle forskellige vinde temaer, der vil sikre, at i det mindste, er du altid stærkt overvejes for enhver given kontrakt. Virksomheder ansætte virksomheden eller person de føler vil give de bedste resultater. Indrømmet, prisen er ofte en stærk bekymring, men mere vigtigt er evnen til at indgyde tillid til dem, der overveje at ansætte dig. Spille til deres styrker og understrege din særskilt værdi for klienten. Ingen kan rådgive dig nøjagtig om hvordan du gør dette, men at kende dine styrker kan du nemt forstå hvordan du kan opfylde en kontrakt.

Du skal altid understrege din værdi til klienten. Hundreder af virksomheder er kappes om de samme muligheder. Garantere din succes ved at tilbyde noget bestemt. Bud fange Plan hjælper dig med at fastlægge de faktorer, der hjælper stede til kunden den opfattelse, at du er unik blandt potentielle leverandører i at være i stand til at vinde denne kontrakt.

Add a Comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *