At skabe tid den virtuelle måde

Virtual assistenter tager på disse tidskrævende forvaltningsarbejdet og særlige projekter, og giver virksomhedsejere mere vejrtrækning plads til at vokse, lykkes og igen falde i kærlighed med deres forretning.
———-
Tid.
Som en lille virksomhedsejer er det den vare du begære de fleste men aldrig synes at have nok af.
Hvis du havde mere tid, kan du fuldføre alle de administrative pligter forpligtet til at drive din virksomhed. Med tid nok, kan du gøre mere markedsføring, flere netværk, mere planlægning og sætte. Hvis du havde bare lidt mere, du ville være en hel del mindre skyndte og understreget.
Men hvordan i alverden kan du oprette mere tid til at gøre alle de ting, der er nødvendige for at køre problemfrit, opbygge business og skabe indtægter?
Det indlysende svar er at øge din arbejdskraft. Men ansættelse af personale er ikke altid en let eller overkommelige proposition for den lille virksomhedsejer. Heldigvis er der en outsourcing alternativ – Virtual Assistance.
Virtual assistenter give office støtte på grundlag af uafhængig kontrahent. De tjener primært små og mellemstore virksomheder der har mindre arbejdsbyrde, behovet for kun lejlighedsvis hjælp, eller som ikke har budget eller plads til in-house kontorpersonale, langt mindre tid til at træne og administrere dem.
En virtuel assistent (VA) værker fra deres eget kontor, udnytte computere og anden teknologi til at levere deres tjenester og kommunikere med kunderne. De giver næsten enhver sekretærservice, du kan tænke på: word processing, transskription, indtastning af data, database management, regneark skabelse, korrekturlæsning-du navn det. Mange VAs tilbyder ekstra specialiteter såsom bogholderi, webdesign, dtp, skrivning og juridisk støttetjenester.
Besparelser kan være enorme i forhold til omkostningerne ved en faktiske medarbejder, fordi der er ingen lønskatter eller fordele at betale, og ingen ekstra kontor plads eller udstyr behov. Ikke at nævne, at ikke alle medarbejder tid er produktive (tænk pauser, syg efterlade, ferier og andre nedetid). Med Virtual Assistance betaler kunder kun for den tid, VA bruger arbejder på deres vegne. Der er 100% produktiv tid; Du kan ikke få mere effektiv end det!
Virtual Assistance-erhverv har eksisteret i over 10 år nu, og har sin egen brancheorganisationer og certificeringsprogrammer. Virtuelle assistenter drive deres forretning som professionel serviceudbydere. De kommer fra en bred vifte af business baggrunde, men fællesnævneren er, at de typisk overachievers med omfattende administrative erfaring og overlegne færdigheder og uddannelse.
Virtual assistenter er ikke temps. De er meget dygtige iværksættere, der elsker, hvad de gør og i erhvervslivet til at levere konsekvent top-kvalitet arbejde til klienter til hvem de begås.
Virtual assistenter er almindeligt interesserede i at etablere langsigtede partnerskaber med deres klienter. Som VA lærer om ejeren og hans eller hendes forretning, bliver støtte kunden mere intuitiv. Ideelt er at opnå et meget sympatisk forhold hvor VAS støtte ikke kun instills mere effektivitet og produktivitet, men er nøglen til at hjælpe klienten oprette mere tid til at koncentrere sig om de roller, de elsker mest mens voksende deres forretning med succes.
Selvom virtuelle assistenter er i stand til at betjene kunder fra overalt i verden, kan du finde en VA nær du refererer til din lokale handelskammer register, eller søge på internettet ved hjælp af søgeord Virtual Assistant eller virtuelle bistand + din by eller stat. Der er også en stor Virtual Assistant mappe sorteret efter land og stat beliggende på:

Add a Comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *